Korzystanie z witryny olesnica.wroc.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies, więcej informacji pod tym linkiem.
Szanowni Państwo,

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Gmina Oleśnica, reprezentowana przez Wójta Gminy Oleśnica.
Celem przetwarzania danych jest realizacja prawnych obowiązków administratora.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są pod tym adresem.
 
Witamy na www.olesnica.wroc.pl
Facebook Gminy Oleœnica Nagrody, wyróżnienia i podziękowania dla Urzędu Gminy Oleœnica Elektroniczne Biuro Obsługi Ineresanta Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Oleśnica Prawo Gminne Dane kontaktowe
 
   
 
 
GminaSamorządUrządKultura i SportOświataPomoc SpołecznaFinansePrzetargi i konkursy
  
 
  Nawigator: Strona główna / Urząd / Zadania referatu


Kalendarz na Grudzień 2018:

PnWtŚrCzPtSoN
1 2
3 4 5 6 7 8 9
1011 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Dziś mamy 344 dzień roku
do końca pozostało 21 dni
Znak zodiaku:Strzelec
Referat Oświaty i Promocji
Zadania referatuPracownicyDrukiKarty
Zadania referatu

Do zadań Referatu Oświaty i Promocji należy:

1) Prowadzenie spraw związanych z promocją gminy:

a) opracowywanie materiałów dot. gminy do folderów, czasopism, informatorów,
gminnych itp., we współpracy ze wszystkimi referatami Urzędu i
jednostkami organizacyjnymi Gminy,

b) współpraca z jednostkami samorządowymi, instytucjami, organizacjami pozarządowymi, z mediami,

c) uzgadnianie i zamawianie materiałów promujących Gminę.

2) Prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Gminy w konkursach, turniejach,
zawodach, rywalizacjach, akcjach społecznych, ekologicznych itp;

3) Prowadzenie spraw dotyczących ścieżek rowerowych na terenie Gminy;

4) Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków z zewnątrz;

5) Przygotowywanie wniosków o dotacje i pożyczki oraz ich rozliczanie;

6) Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań finansowanych z wykorzystaniem środków z zewnątrz;

7) Rozliczanie rzeczowe i finansowe prowadzonych zadań z instytucjami współfinansującymi;

8) Przygotowywanie informacji o możliwościach pozyskiwania środków unijnych przez mieszkańców gminy;

9) Przygotowywanie dokumentacji dot. awansów zawodowych nauczycieli;

10) Organizacja przeprowadzania awansów zawodowych nauczycieli;

11) Przygotowywanie dokumentacji dot. przeprowadzania konkursów na dyrektorów
szkół gminnych;

12) Organizacja przeprowadzania konkursów na dyrektorów szkół;

13) Bezpośrednia współpraca z dyrektorami szkół gminnych;

14) Współpraca z Kuratorium Oświaty i Ministerstwem Edukacji Narodowej i Sportu;

15) Nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych, otrzymanych w ramach subwencji
na finansowanie szkół;

16) Analizy zbiorcze dot. wydatkowania środków finansowych na oświatę;

17) Organizacja szkoleń z zakresu oświaty;

18) Prowadzenie spraw w zakresie rozpatrywania wniosków o przyznanie nagród i
wyróżnień dla sportowców, trenerów i działaczy;

19) Prowadzenie spraw związanych z pokryciem i zwrotem kosztów biletów miesięcznych
uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy;

20) Prowadzenie spraw związanych z działalnością pożytku publicznego i o wolontariacie
między innymi przygotowywanie otwartych konkursów ofert, umów oraz ich rozliczanie;

21) Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych i danych osobowych oraz tajemnicy skarbowej;

22) Prowadzenie spraw związanych z opieką zdrowotną na terenie Gminy;

23) Współpraca referatu z policją, wojskiem, strażą pożarną w zakresie zadań
merytorycznych;

24) Prowadzenie spraw związanych z transportem osobowym na terenie Gminy;

25) Prowadzenie spraw w zakresie współpracy organów Gminy z:

a) organami administracji rządowej,

b) organami samorządowymi innych gmin.

26) Współpraca z organizacjami pozarządowymi;

27) Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu współdziałania związków międzygminnych i stowarzyszeń, których Gmina jest członkiem;

28) Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem projektów uchwał, umów, zleceń w celu realizacji zadań, wynikających z ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie w ramach zadań gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych;

29) Pełnienie funkcji doradczych i kontrolnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;

30) Okresowa analiza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;

31) Ocena ryzyka zawodowego;

32) Przeprowadzanie kontroli warunków pracy;

33) Zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;

34) Przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;

35) Rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy;

36) Udział w dochodzeniach powypadkowych;

37) Prowadzenie spraw kadrowych dyrektorów szkół gminnych.

Kierownik Referatu Oświaty i Promocji w czasie nieobecności zastępowany jest przez wyznaczonego pracownika ww. referatu.

     
   
 
Serwis zgodny z specyfikacją HTML 4.01
Arkusze stylów zgodne z specyfikacją CSS
:: Prywatność :: Nota prawna :: CopyrightUrząd Gminy Oleśnica - operator i właściciel strony Hosted byProvider - dostawca usług internetowych Created byeFabrika - kreator strony internetowej Statystyki Stronę monitoruje stat24